Bezoek

Vorige week maandag zijn wij hier enorm verrast. Bjorn kwam aan het einde van de dag thuis, ik was aan het koken en de jongens zaten op de i-pad een spelletje te doen. Na een paar minuten vroeg Bjorn of we even richting de garage konden komen. In een flits dacht ik nog: heeft hij iets leuks voor de jongens gekocht wat hij wil laten zien? Ik liep richting de garage, de jongens hadden nog niks gehoord, want het gehoor werkt niet zo goed wanneer ze op de i-pad zitten.
Bjorn had z’n telefoon vast en ik keek nog even, maar kon ook niet zien wat hij daar nou precies mee aan het doen was. Toen ik de hoek om wou lopen zag ik daar ineens m’n moeder staan. Wanneer je dat totaal niet verwacht schrik je je blijkbaar echt een ongeluk. Ik kon het gewoon niet geloven. Door m’n gegil werden de jongens ook eindelijk wakker. Jevi zei heel rustig tegen Milan: Hey, daar is oma. Om vervolgens heel hard te roepen: Omaaaaa!
M’n vader was er live via de telefoon van Bjorn bij en heeft zich kostelijk vermaakt. Al was hij er vast het allerliefste gewoon bij geweest.
Bjorn zat al 6 weken in het complot, maar wij wisten allemaal van niets.

Super gezellig natuurlijk dat m’n moeder er nu eventjes is. Vooral nu Jevi en Luka deze week jarig zijn!

 

Uiteraard hebben Bjorn en ik hier ook even gebruik van gemaakt en zijn we samen naar New York gegaan. We zijn heerlijk uit eten geweest en zijn naar een Broadway show geweest. Zo fijn om er even met z’n tweetjes uit te gaan.

Afgelopen zondag was het prachtig weer. We hadden het plan om naar New York te gaan, en wat kun je op zo’n mooie dag nou beter doen dan fietsen!
De fietsen van Jevi en Milan konden mooi mee in de auto en voor ons hebben we fietsen gehuurd dichtbij Central Park. We zijn al een aantal keren in Central Park geweest, maar het is er zo groot, dat we nog lang niet alles hebben gezien. Op deze manier zijn we om het hele park gefietst (10 kilometer) en zijn we een aantal keren gestopt om te genieten van de zon, even te spelen of iets te eten. Een heerlijke relaxte dag!

4 thoughts on “Bezoek”

  1. Ja luitjes, leuke verrassing he? Ria had er ook zoveel zin in om bij jullie te zijn! Helaas is de week haast weer voorbij. Op naar de volgende verrassing!!!!! Mooi foto’s! Have fun!🔝💋

    Like

  2. Van Harte gefelicteerd me luka zij verjaardag In wens jullie een hele léuke dag Een dikke knuffel Voor deKinderen En voor Luka drie x x x Vele groetjes en allemaal en leuke dag Omi

    Verstuurd vanaf mijn iPad

    >

    Like

Geef een reactie

