Laatste weekje Nederland

Een week vol met het regelen van de laatste dingen en gemengde gevoelens. We hebben enorm veel zin om naar ons nieuwe plekje te gaan, maar zijn hier nu ook steeds bezig met afscheid nemen.

Morgen is de laatste schooldag voor Jevi en Milan. Voor de jongens is het toch ook wel erg spannend. Vandaag hebben we de traktaties gemaakt die ze morgen aan het einde van de dag uit gaan delen.
image

Jevi heeft samen met z’n Engelse juf een presentatie gemaakt waarin hij laat zien waar hij naar toe gaat.
Tijdens het eten moest Jevi ineens huilen. Hij is toch wel erg bang dat hij z’n vriendjes gaat missen. Ook hij beseft dat het nu toch echt gaat gebeuren.
Maar gelukkig heeft hij er ook heel erg veel zin in.

Zelf merk ik dat ik in een soort “veilige modus” sta. Alle laatste keer momentjes volgen elkaar deze week op. Vanmorgen heb ik ons officieel uitgeschreven uit Nederland, vervolgens heb ik de winterbanden opgehaald van m’n auto, want deze ga ik zaterdag bij de garage inleveren. Vandaag was ook Jevi z’n laatste tennisles in Heerenveen. De tennisrackets en ballen zijn al onderweg naar Wilton, dus hopelijk kunnen we daar snel weer gaan tennissen.

Aan de andere kant van de oceaan is Bjorn van alles aan het regelen voor ons, voordat hij weer deze kant op vliegt. Vandaag is mijn auto thuis gebracht en heeft Bjorn zijn eigen auto op kunnen halen. Mijn telefoon heeft hij ook opgehaald, dus als het goed is ben ik gelijk bereikbaar.
image
Mijn nieuwe auto is ietsje groter…. Gelukkig zijn de wegen en de parkeervakken dat daar ook 😉

image

Morgenmiddag is Jevi z’n kinderfeestje, daar kijkt hij enorm naar uit. Zaterdagochtend komt Bjorn aan op Schiphol. s’Middags vieren we de verjaardag van Jevi en Luka nog en dan is het zondag zover. Dan stappen we met z’n allen in het vliegtuig naar Amerika. Eindelijk weer bij elkaar en klaar voor ons nieuwe avontuur!

4 thoughts on “Laatste weekje Nederland”

  1. Kan mij helemaal dubbel gevoel indenken, maar het is ook een mooi avontuur en fantastische ervaring die jullie te wachten staat. Nog een fijne en gezeĺlige verjaardag en een hele goede en veilige reis toegewenst! En we zijn nu al benieuwd naar jullie verhalen.
    We volgen met veel interesse.
    Leafs en n dikke tut! Jacob en Tineke.

    Like

  2. Allemaal heel veel plezier en geluk. Geniet toch nog even van de laatste momentjes voor jullie vertrek.
    Goede reis alvast.
    Pierre en Tineke

    Like

  3. Wat een drukte en geregel allemaal, hectisch en heftig hoor! We wensen Jevi veel plezier op zijn verjaardagsfeest vandaag en morgen. Geniet van deze laatste dagen in Joure. Ik wens jullie allemaal veel geluk, succes en plezier met dit Amerikaanse avontuur🇺🇸/ 🇱🇺. Goede reis en tot ziens!

    Like

Geef een reactie

